RUANG PENGIKLANAN



Khamis, 5 April 2012

Proton bakal lancarkan model baru dengan nama Preve



Minggu depan Proton akan melancarkan model baru yang ditunggu-tunggu oleh rakyat Malaysia bagaimanakah rupa sebenar kereta baru nasional ini yang dikatakan menjadi bukti akan kemampuan pembuat kereta nasional dalam membina kereta untuk pasaran global. Kereta yang diberi nama PREVE atau proof bagi membuktikan kemampuan kita membina kereta yang mampu bersaing dengan pembuat kereta luar negara.


preve-front



Rabu, 4 April 2012

Harga Minyak RON97 Naik 10 sen Lagi

RON97 naik 10 sen kepada RM2.90
 

Wah hari ini telah diumumkan harga minyak RON97 telah naik RM0.10sen kepada RM2.90 berkuatkuasa hari ini. Aik tau-tau dengar berita harga minyak dah naik loooooorrrr. Kalau RON95 naik agak2 berapa pulak naiknya yerrrrrrrrrrrrr....lepas ini jom teka teki sekejap. Kita tunggu jer bila pilihanraya akan diumumkan dan jeng...jeng...jeng apa pulak yang naik dan turun...Sabor je la yer...hidup mesti diteruskan selagi nyawa dikandung badan. Naik gaji naik la segala macam barang dipasaran.


maaf jika tulisanku menguris hati sesiapa

Isnin, 2 April 2012

Carian Tangga Gaji SSM 2012 telah dikeluarkan

carian paling hangat kini adalah orang mencari tangga gaji baru yang telah dikeluarkan oleh Jabatan Perkhidmatan Awam JPA. Ramai kakitangan kerajaan mula menconggak gaji baru mereka. Jangan risau laman web JPA menyediakan kalkulator aotomatik dengan memasukan gaji akhir disember anda dan klik ...ha tu la gaji baru anda. Wah banyak tu naiknya nak sikit boleh...ala setakat belanja air teh tarik tak habis pun. Dengan pengumuman kerajaan yang SSM ditambah baik melegakan semua pihak. Jom serbu laman sesawang JPA sekarang juga di http://www.jpa.gov.my

LinkWithin