RUANG PENGIKLANAN



Isnin, 2 Mac 2015

Harga minyak naik kembali bermula 1 Mac 2015

Harga minyak naik kembali meningkat setelah turun sebentar selama sebulan dari RM1.70 kepada RM1.95 bagi ron95 dan diesel manakala RON97 dari RM2.00 kepada RM2.25 seliter bermula 1 Mac 2015. Adakah kenaikkan harga minyak ini akan mempengaruhi kenaikkan harga barangan untuk naik lagi sedangkan masa harga minyak turun harga barangan langsung tak turun seperti asal juga. Apakah alasan peniaga sekarang untuk menaikkan harga barangan mereka? Kita tengok dan lihat apa akan berlaku adakah harga akan terus naik atau dengan harga sekarang.

http://www.ummimamabiz.com/wp-content/uploads/2014/11/Minyak-naik-harga.jpg

Siaran langsung bola sepak Piala FA JDT vs Pahang 2 Mac 2015

Puh memang tengah hangat betul ni pasal bola tiada LiVE kat tv kat Malaysia ni. Ini tahun adalah paling malang buat peminat Malaysia kerana tidak dapat tengok bola dekat rumah, kat mamak pun tak der hanya boleh pergi ke stadium sahaja klu nk tgk LIVE hahahhaa. Liga makin hangat tapi tiada live kat tv umpama hangat taik ayam je la sebab dpt tahu kat berita jer samada kat radio atau tv hahaha lawakkan kat Malaysia ni. Rasanya masalah ini hanya berlaku kat Malaysia sahaja rasanya. Peminat tempatan mula naik muak dengan tindakan FAM dan Mediaprima yang mendapat hak siaran bg menyiarkan siaran langsung bagi perlawanan bola sepak tempatan. Dulu masa Astro sukan bola sepak nampak meriah dan kembali hangat tapi kini krik krik krik diwaktu malam kerana tiada jeritan golll disetiap rumah ataupun kedai mamak. TV1 pun x ambil juga siaran langsung apa dah jadi ya.
Menteri Belia dan Sukan tak dapat buat apa2 ker tentang hal ini. Minta tolong kepada yang berkenaan dapat menyelesaikan masalah ini dengan segera agar dapat mengubati hati peminat tempatan yang mahukan perubahan dalam sukan tanahair ini.

 MAAF BUAT SEMUA TIADA SIARAN LANGSUNG DI TV ATAU STREAMING ATAU RADIO SEKALIPUN KERANA KITA BERADA DIGUA TIADA SIARAN DAPAT HAHAHA

LinkWithin