RUANG PENGIKLANAN



Sabtu, 23 Julai 2011

Final Result Malaysia vs Singapore 3-5 23/7/2011

Adus kekalahan yang besar ni, kena cari 3 gol tanpa balas bila berkunjung ke bukit jalil ni untuk  membolehkan layak ke peringakt seterusnya. Malaysia kenapa cari jalan susah nie, aku risau nie kalau malaysia tak layak masuk ...huhuhuhuhuhuhu....Puh 3-5 tu mana nak carik gol yang banyak nanti. Raja mesti cari jalan macamana nak carik gol yang banyak kat stadium bukit jalil 28 Julai 2011 nanti.



aku tulis nie percaya tak?

Malas aku nak tengok Malaysia vs Singapore

Buat sakit hati jer aku tengok Malaysia main malam nie, dari aku cakap bahasa kesat baik aku pergi surau lagi baik.


aku tulis nie percaya tak?

Result terkini Malaysia vs Singapore 1- 4

Aku hampa Malaysia main macam budak sekolah menengah jer aku tengok, tolong la raja apa dah jadi baik kasi pemain olimpik je main macam nie. Pertahanan kita begitu rapuh sekali bak hilang taring jer...senang sangat kena masuk lubang lopong sana lopong sini orang masuk tgk aja macam kena gam kaki pemain. tiada yang nak masuk bila pemain singapore masuk dalam kotak penalti. Sarbinee pulak tgk aja gol2 masuk gol adussssssss teruk gilosssssssss Malaysia main. Nanti kat Malaysia main macam nie lagi la ek best dapat tgk jaringan banyak. Keputusan terkini Malaysia 1 Singapura 4. 

aku tulis nie percaya tak?

Malam ini Malaysia vs Singapore live from rumah ku hehehehe

Yahoo malam ini akan berlangsung game yang ditungu-tunggu rakyat Malaysia pertemuan 2 musuh tradisi  Malaysia vs Singapura dalam penentuan pusingan ke-2 kelayakan piala dunia zon Asia. Mesti best ni jom tengok kat tv aja la walaupun dekat je seberang tambak dengan jb nie.Malam ini tengok kat Astro Arena je la tapi aku ada majlis kenduri kat taman aku nie kena la pergi kenduri xkan x pegi kot. Dapat tengok separuh masa pertama pun jadila.Agak2 berapa yer score malam in, yang aku jangkakan Malaysia akan menang dengan 2-1.

aku tulis nie percaya tak?

Jumaat, 22 Julai 2011

Chelsea win with controversy goal with Malaysia XI

Gol paling aneh sekali bila bola belum masuk dah kata masuk ,macam nie kena cepat buat teknologi tu digunakan segera letak cip dalam bola jika bole lepasi gol ke tak. Nasib baik je tu Chelsea memang macam tu, diorang macam penat jer main dengan Malaysia. Keeper Malaysia Farizal Marlias memang terbaik la malam tu dia perform, ganti khairul fahmi or Sarbini Alawee pun ok gak bila main kat Malaysia nant lawan Singapura.


Ditulis oleh Royzam

Isnin, 18 Julai 2011

Harimau Malaya menunggu The Blues di Bukit Jalil


Khamis ini 21 Julai Malaysia akan menentang skuad The Blues Chelsea di stadium Bukit Jalil. Harapan amat besar rakyat Malaysia agar skuad Harimau Malaya dapat mengalahkan Chelsea setelah 2 kali kalah dalam pertermuan dengan Arsenal dan Liverpool. Kali ini skuad Olimpik bakal menentang satu pasukan handalan dunia, apa akan terjadi kita tunggu dan lihat apa kesudahannnya adakah Malaysia jadi pasukan belasahan atau menconteng arang kepada skuad the Blues.

Ditulis oleh Royzam

Ahad, 17 Julai 2011

Full Time result Malaysia 3 Liverpool 6

Gaya Safee Sali meraikan jaringannya ketika menentang Liverpool semalam.

Permainan perlawanan antara Malaysia dan Liverpool semalam memang menarik sekali dengan 9 jaringan dapat dihasilkan. Separuh masa pertama seri dengan 1-1 dan pada babak kedua lagi 7 jaringan dapat dihasilkan dengan Khairul Fahmi melepaskan 5 gol pada babak kedua.

Hampir 80 ribu penyokong datang membanjiri stadium

Ditulis oleh Royzam

LinkWithin