RUANG PENGIKLANAN



Khamis, 14 Jun 2012

Cerita artis baru bergaduh

Wah hanngatnya ceerita sekaarang ni pasal artis baru setahun jgung dalam industri hiburan kita saling tuduh menuduh berperang sampai masuk mahkamah. Aku bukan nk kata apa la buat apa la nk gaduh-gaduh cik adik ooiiii dunia hiburan kitaa ni kecik jer, pusing-pusing jumpa balik , bermaafan la ya. Yang terlibat dalam perang ni berjumpa la dengn baik berbincang. Perkara nih boleh diselamatkan jika semua yang terlibat saling bermaafan:-) perkara yng sudah dilupakanlah. Orait moga ada perdamaian yer korang ni ada rupa tapi satu pesan abg jangan dok tayanng sangat aset korang tuh yer, pedih mata abg melihatnya. Pakaaian kena jaga yer jgn dok sendat-sendat sgt samapai nampak bentuk-bentuk yang asyik.... bila ditengok sekali tengok rezeki kali kedua dah dosa tu.

Rabu, 13 Jun 2012

Jom makan belangkas

Satu makanan yang eksotik yang perlu anda rasa sekali seumur hidup. Belangkas satu haiwan yang kekal hidup pada zaman dinasor hingga sekarang. Apa yang uniknya tentang belangkas ini adalah telurnya yang enak dimakan. Kalau anda nak rasa belangkas bolehlah datang ke gerai Belangkas Mahkota di Kota Tinggi.
Jom tengok sikit gambar belangkas masak sambal atau berlada.




Dasar Buaya Darat

Best jugak kalau dapat bersantai bersama buaya-buaya darat ini. Kalau anda berani jom la bersama saya.



Selasa, 12 Jun 2012

Result Malaysia vs Singapore

Malaysia menang akhirnya ke atas Singapura dengan jaringan 2- 0 hasil jaringan Shakir Ali dan Syafik Rahim. Pengadil dari Thailand pada awalnya dapat mengawal permainan tapi masuk separuh masa kedua banyak kad dilayangkan dan 1 kad merah telah dilayangkan kepada Fakrudin hasil terjahan keras keatas Nursahrul tapi tindakan susulan Bunyamin tidak diberikan apa-apa kad jika tidak confirm kena kad merah. Ini adalah keputusan yang kurang tepat pada aku walaupun aku sokong skuad Harimau Malaya. Tahniah ada peningkatan permainan malam ini dan lepas ini Arsenal dan Manchester City pula menguji anak buah Datuk Rajagopal.

Ahad, 10 Jun 2012

Perlawanan Persahabatan antarabangsa Malaysia vs Singapore


Selasa ini Malaysia akkan bertemu sekali lagi menentang jiran seberang tambak setelah kepeutusan seri 2-2 sama walaaupun bayang kemenangan nampak berpihak kepada Malaysia. Keputusan pengadil pada minit-minit terakhir banyak meembantu dalam perlawanan tersebut yang nampak berat sebelah. Bangun Harimau Malaya buktikan sekali lagi yang kita boleh menang n boleh menjuarai piala AFF 2012.

Mentor 6 Juara Caroline

Update
Seperti yang diramalkan dari awal kemenangan berpihak kepada Caroline untuk muncul juara Mentor 6 mengalahkan Anas dan Zatul. Anak didik bintang ratu rock Malaysia Ella mendapat markah tertinggi dan undian dari penonton. Caroline yang merupakan protegé kepada Ella berjaya membawa pulang RM100,000  berserta trofi apabila berjaya mengumpul markah tertinggi sebanyak 71 menewaskan dua orang pesaing lain yang tidak kurang hebat’nya — Zatul (60 markah) & Anas (50 markah).

Tepati Ramalan, Caroline Juara Mentor 6

Malam penentuan Mentor 6 bakal berlangsung malam ini dan siapa juara kita nantikan sahaja sebelum kita melayan Euro 2012 pula.

EURO 2012 Pasukan Pilihan Tewas

Seperti yang berlaku semalam Belanda tewas kepada Denmark 0-1 .Walaupun serangan bertali arus benteng terakhir Denmark tetap utuh tanpa dibolosi geng serangan Belanda. Lagi Portugal kalah kepada Jerman degan 0-1. Malam ini pula Sepanyol melayan Itali.

LinkWithin