RUANG PENGIKLANAN



Khamis, 26 September 2013

Samsung Galaxy Note 3 terbaik

Akhirnya samsung galaxy Note 3 keluar setelah rumors setahun yang lepas dengan bentuk yang lebih elegen dan fungsi yang dipertingkat. Harga pasaran RM2300 atau lebih kurang lebih la tengok kedai yang menjualnya. Apa lagi jom serbu kedai la carik satu. Kalau nak yang clone punya pun dah ada jual cuma S-Pen nya tak macam ori ta tapi spec lebih kurang dengan harga la ya. kata orang alah membeli menang memakai tak gitu.
Samsung Galaxy Note 3
cantik tak kak note 3














Samsung Galaxy Note 3
Galaxy Note 3 Original    


 
 
 
 
 
Yang gambar dibawah ini adalah yang clone punya sekali imbas macam criginal

Samsung Galaxy Note 3 Fake

Galaxy Note 3 Fake 

Minyak RON95 naik lagi untuk cegah seludup

Orang nk seludup ada apa kisah kalau minyak naik ke turun ker tapi yang parahnya rakyat jelata yang berpendapatan rendah n confirm barang naik harga punyalah. Terima je la nak buat camner inikan negara kita jangan bandingkan negara orang pulak. Sekarang ini pun bukan main harga mencanak-canak naiknya air teh o je dah naik 20 sen jadi 1.20 sedangkan modalnya 10 sen jer yang pernah aku tanya orang yang menjual air ni. Adakah dengan menaikkan harga boleh cegah seludup kita tunggu jer redha jer la.

LinkWithin