RUANG PENGIKLANAN



Jumaat, 13 Julai 2012

Awek Berbaju Seksi

Murah! Murah! Siapa mau beli potongan akan diberi kepada sesiapa yang menempah awal sebelum raya siap.

Siapa punya kerja nie pereka fesyen raya apa kejadahnya nie jarang trang tang tang sampai nampak bra yang berapa posen tu. Fesyen apa ni fesyen yang layak dipamerkan di dalam kaca untuk jadi pilihan ke apa nie. Kalau artis pakai camnie ok la jugak best dapat tgk percuma tapi kalau orang biasa pakai masa raya nanti apa orang akan cakap. Dah dekat posa nie tapi kok lepas raya pakai camnie pulak...jarangnya weiiiiiiiiiiiii x der jarang lagi ke baik bikini jer.Adus pedih mata aku ni weiiiiiiii.

Jom skodeng sikit gambar tu bukan nk promote cuma amik ikhtibar





Apa la nak jadi sekarang nie main sarong jer asal boleh jer korang nie. Maaf atas ketelanjuran saya bercakap.

Isnin, 9 Julai 2012

Cerita di jalan raya

Pada suatu hari semasa aku pulang dari bercuti dengan lelah dan penat aku membawa kereta ku melalui lebuhraya PLUS yang cantik dengan dihiasi pokok-pokok jati sepanjang jalan. Ku lihat kereta tidaklah sesak cuma slow sikit sahaja. Aku tengok apa kes ni orang dok memotong sebelah kiri laluan kecemasan. Aku fikir sebab diorang kecemasan kot so aku buat tak tau sahaja la tapi bila aku tengok sekor-sekor dok memotong sebelah lorong kecemasan ini dah satu kesalahan ni. Jalan tak sesak pun korang berani lalu sini ya. Lagi jahat orang luar pun berani buat onar kat negara aku nie buat macam tempat sendiri pulak. Kalau kat negara sendiri mahunya buat macam nie confirm kena saman dah. Nasib baik negara aku ni kira baik sangat orangnya peramah suka senyum, suka bagi jalan orang luar kaut kekayaan kat negara sendiri. Eh apa aku melalut ni jom balik semula cerita aku di lebuhraya. Setelah aku jalan follow kereta depan aku dengan slow n steady aku nampak dicermin sisi kiri aku berderet kereta laju berdesup satu persatu yang mahal yang murah semua ada. Aku ingat diorang sedang berlumba kot takpelahkan bio ler diorang tu janji tak kacau aku udah ler. Wei aku nak pesan kat korang yang buat onar nie orang lain pun nak cepat jugak sampai destinasi tapi tak la menyusahkan orang lain.Beratur la ikut giliran tak boleh ker tau la kereta lawa nak tunjuk sangat kereta tu laju a'ah kalau dah masuk longkang baru bestkan. Boboi Boy cakap terbaikkkkkkkkkk!!!

Jom skodeng kereta itu kalau nak buat laporan pun boleh ada bukti ni.
Kereta Vios ni laju sioot

Kereta negara jiran tetangga kita yang berani buat onar

Honda Civic ini memang tak der sivik langsung

Jalan waktu ni sesak sangat ke sampau guna loring kecemasan ni

Proton Saga pun ada

LinkWithin