RUANG PENGIKLANAN



Isnin, 11 Februari 2013

Shila Amzah ditemui

Heboh la ni pasal cerita Si Shila Amzah tu hilang membawa diri setelah cintanya dengan Aktor Sharnaz Ahmad bergolak . Cik Shila Amzah yang kiut miut jgn la dok lagu nie sampai menghilangkan diri membaw diri yang lara tu kumbang bukan sekuntum eh salah bukan seekor boleh gnti lain jer mayb lebih baik lagi kot. Tapi kita jangan la masuk campur hal peribadi diorang ni yang pemberita suka cerita hot macam ni la untuk melariskan produk merea. Aku rasa sebab benda kecik je memula tp skrg dah jadi besar seab semua dok menuding jari anatara satu sama lain dan yang penting ada hikmah semua tu . Doakan yang baik baik jer buat semua Adik Shila Amzah n Sharnaz Ahmad.

LinkWithin