RUANG PENGIKLANAN



Rabu, 11 September 2013

Apple iPhone 5S dan 5C lebih murah?

Murah apakebedenya Iphone nih cakap jer murah tapi harga dia cecah Rm2K juga hahaha lawak betul la.
5S dan 5C cuma omong kosong jer la...macam aku confirm x mampu nak beli la....cuma sekadar dipinggiran sahaja. Dengan skrin hanya 4" berbaloi ker dengan harga yang ditawarkan. Pada saya ia amat tidak berbaloi sekali sebab saya tidak berduit hehehehe. Jangan marah ya Apple. Kalau nak yang clone pun dah keluar juga sejibik bentuk dan warnanya harganya sekitar RM350-RM550 jer tapi pakai android yang berwajah IOS7.
Yang ni clone punya sebijik tak ngan ori cuma RM440

Ori Iphone 5C RM19XX
Ori Iphone 5S RM23XX





LinkWithin