RUANG PENGIKLANAN



Ahad, 7 Jun 2015

KEPUTUSAN Malaysia vs Hong Kong 6.6.2015

Perlawanan kelas A antara Malaysia dengan Hong Kong berkesudahan dengan seri sahaja. Hai lawan Hong Kong je pun x leh nak makan macamana ni lepas ni lawan Timur Lester pulak apa la nasib pulak ya. Untuk kelayakan piala dunia akan menentang Palestine pulak tu entahlah nk kata apa tengok ajalah klu ada siaran kat TV. Sekarang ni nk tengok bola Malaysia lawan memang sangat susah langsung x der kat tv sebab FAM takut kena kutuk kot. Jurulatih Dollah Salleh perlu buat sesuatu dan pemain perlu bekerja lebih keras demi menaikkan rangking yang dah jatuh merundum berbanding dengan negara Asia Tenggara yang lain.

Gempa Bumi Di Sabah 5.9 terkuat setakat ini

Takziah buat mereka yang terlibat dengan gempa bumi di Ranau Sabah. Ini merupakan gempa yang terkuat pernah melanda Sabah dan melibatkan kematian. Kebanyakan yang mati adalah di Gunung Kinabalu .
Ada yang mengatakan punca gempa bumi ini adalah akibat dari perbuatan pendaki dari luar negara yang bergambar bogel di atas gunung Kinabalu. Apa kes la korang ni nak berbogel kat rumah jer la ni kat atas gunung pun nk bogel aduiii x hormat langsung.

http://images.says.com/uploads/story/cover_image/20139/54ad.jpg
Gunung Kinabalu


Gempa bumi berukuran 5.9 pada skala Richter menggegarkan Ranau pada 7.15 pagi semalam dengan gempa susulan dirasai di beberapa kawasan termasuk Tambunan, Tuaran, Kota Kinabalu dan Kota Belud, mengorbankan 13 nyawa setakat ini.

Selanjutnya di : http://www.bharian.com.my/node/59722
Gempa bumi berukuran 5.9 pada skala Richter menggegarkan Ranau pada 7.15 pagi semalam dengan gempa susulan dirasai di beberapa kawasan termasuk Tambunan, Tuaran, Kota Kinabalu dan Kota Belud, mengorbankan 13 nyawa setakat ini.

Selanjutnya di : http://www.bharian.com.my/node/59722
Gempa bumi berukuran 5.9 pada skala Richter menggegarkan Ranau pada 7.15 pagi semalam dengan gempa susulan dirasai di beberapa kawasan termasuk Tambunan, Tuaran, Kota Kinabalu dan Kota Belud, mengorbankan 13 nyawa setakat ini.

Selanjutnya di : http://www.bharian.com.my/node/59722
Gempa bumi berukuran 5.9 pada skala Richter menggegarkan Ranau pada 7.15 pagi semalam dengan gempa susulan dirasai di beberapa kawasan termasuk Tambunan, Tuaran, Kota Kinabalu dan Kota Belud, mengorbankan 13 nyawa setakat ini.

Selanjutnya di : http://www.bharian.com.my/node/59722
Gempa bumi berukuran 5.9 pada skala Richter menggegarkan Ranau pada 7.15 pagi semalam dengan gempa susulan dirasai di beberapa kawasan termasuk Tambunan, Tuaran, Kota Kinabalu dan Kota Belud, mengorbankan 13 nyawa setakat ini.

Selanjutnya di : http://www.bharian.com.my/node/59722

LinkWithin