RUANG PENGIKLANAN



Sabtu, 26 Februari 2011

Tengok rusa dekatnya

Hujung cuti minggu bawak anak-anak pergi tengok rusa. Bukan main suka anak-anak saya bila dapat tengok rusa dari dekat.





Ditulis oleh Royzam

Khamis, 24 Februari 2011

Suasana kacau bilau di negara Arab

Lepas satu...satu negara kacau bilau dinegara Arab maka sumber minyak dunia akan meningkat harganya. so kita kemungkinan akan dibebani harga minyak akan naik. Tunggu dan sedia untuk perbelanjaan duit minyak yang akan menngkat. Harap kerajaan dapat berbuat sesuatu agar harga minyak tidak dinaikkan. Kongsi kereta anda bila keluar atau naik sahaja bas atau teksi kemana-mana destinasi yang dituju terutama pergi ketampat kerja.

Ditulis oleh Royzam

Malaysia sekadar menang 2-0 mengatasi Pakistan

Keputusan perlawanan bolasepak kelayakan sukan olimpik Malaysia- Pakistan kerkesudahan 2-0 hasil jaringan pada babak pertama. Separuh masa kedua banyak peluang terhidang untuk skuad Kim Swee tapi dinafikan kecemerlangan penjaga gol kedua Pakistan yang cemerlang menepis cubaan-cubaan bahaya penyerang Malaysia. Jika dikira sepatutnya Malaysia lebih selesa dengan jaringan lebih besar bekalan ke Lahore,Pakistan 9 Mac ini. Harap pemain akan lebih bersedia lagi nanti dan bertahan untuk menang.
 
Ditulis oleh Royzam

Rabu, 23 Februari 2011

Ayuh beri sokongan Skuad Bolesepak Kebangsaan

Malam ini bakal berlansung perlawanan bolasepak kelayakan Olimpik 2012 di London dimana Malaysia akan menentang Pakistan. Skuad kendalian Ong Kim Swee ini mesti memang keatas Pakistan ditempat sendiri bagi mencerahkan kelayakan ke olimpik. Mari kita semua memberi sokongan kepada skuad ini.Turun ramai-ramai ke stadium dan yang kat rumah boleh tengok bola kat tv jer kalau ada la siaran langsung.

Ditulis oleh Royzam

Ahad, 20 Februari 2011

Pesta Layang-layang Pasir Gudang 2011


Sebenarnya aku dah lewat bawa anak-anak saya pergi ke Pasir Gudang  untung tengok layang-layang ni. Pagi kena kerja dan balik ptg so nak tak nak kena pergi petang juga la bawa diorang berjalan. Sampai-sampai jalan sesak la sebab masih ramai yang berpusu-pusu datang. Nasib baik ada la lagi layang-layang yang masih ada terbang kat atas tu dapat la anak-anak saya tengok.

Antara gambar yang sempat aku snap masa event ni
 Layang-layang paling besar yang aku snap hehehe

 Perlawanan menaikan layang-layang paling cepat dan turun paling laju

 Yang nie perlawanan belon paling comel

 Antara layang-layang yang mengambil bahagian untuk acara yang terakhir

 Gulung jangan tak gulung Mat Salleh penat dah ni

 Mana la layang-layang ni tak naik-naik lagi, aku nk snap ni penat dah tunggu lama nie

 mana la pergi layang-layang nie dah lari kemana nie camner aku nak buat report ni

 gerai-gerai yang menjual layang-layang mendapat sambutan hangat

 Muzium layang-layang pasir gudang

 Siapa la yang nk beli layang-layang nie

 Emas pun ada jual

 Adik ni bukan main seronok tiup buih sabun

 Aik naruto pun ada ke RM2 untuk bergambar

 Adik nak mana satu mama belikan

 Pilih-pilih mana satu harga boleh kurang

Yang ni cantik ...yang nie pun cantik juga..mana la nk pilih



Ditulis oleh Royzam

LinkWithin