RUANG PENGIKLANAN



Khamis, 8 Mei 2014

RM10 berganda menjadi sejuta

Skuad JDT berisiko tinggi????

Apa ayat ni..nampak sangatlah yang penyokong JDT ini terlalu teruk sangat sampaikan x bagi ke stadium tempat lawan. Nak tanya sikit kat FAM lah yer ada ke JDT ni baling batu sampai luka berdarah, ada baling bas, ada baling penyokong, ada cat bas, conteng bas cuma yang ada provokasi jer segelintir penyokong tak sampai pun mencederakan orang. Peliklah kita nk tengok bola dengan fun tapi bila jadi gini tak syoklah. Dahlah susah nak tgk kat tv confirm kena bann jer g stadium pun tak bagi. aduhai FAM..

Isnin, 5 Mei 2014

JOHOR DT VS PAHANG Piala FA 1st Round 5/5/2014

Malam ini bakal bertembung pusingan pertama Piala FA 2014 separuh akhir yang akan di adakan di Stadium Larkin yang pastinya bergema dengan sorakan padu peminat bola sepak tempatan. Kehangatan terasa sudah bahangnya makin memanas dan buat peminat semua tgk bola bukan nk gaduh-gaduh ya. Siaran langsung bakal disiarkan oleh Astro 801 atau juga RTM1 akan ambil juga siaran langsung ini. Kita nantikan sahaja kepada yang tidak ke stadium. Luaskan Kuasamu Johor.


Photo: PIALA FA 2014

Separuh akhir pertama

Johor Darul Ta'zim  lwn Pahang FA

Menang kalah adat perlawanan, ikatan persahabatan tidak akan di putuskan selamanya kita bersaudara.

Selamat datang ke Johor Darul Ta'zim!

Ayuh Johor.

#BerjuangBersamaKami

LinkWithin