RUANG PENGIKLANAN



Khamis, 29 Mei 2014

JDT lawan Pahang Separuh Akhir kedua 30 Mei 2014

Teka teki siapa yang akan ke final Piala FA akan terjawab malam esok apabila JDT melawan Pahang di Stadium Darul Makmur setelah perlawanan pertama di Larkin seri dengan 1-1. Kelebihan nampak kepada JDT kerana semua pemain dalam dalam keadaan cergas dan tiada kad. Semoga berjaya JDT dan masuk final buat kali kedua berturut-turut. Satu lagi perlawanan Kelantan menentang Felda United keesokkan harinya pula dengan kedudukan semasa 3-3.

Photo

Photo: 27 Mei 2014 | Selasa

Sesi latihan Skuad Johor Darul Ta'zim di Padang Seri Gelam pada petang ini.

#BerjuangBersamaKami

Fesyen legging jadi kegilaan remaja

Kalau legging pada asal tujuan diwujudkan adalah dipakai didalam tetapi kini dah berubah apabila ia dipakai diluar sehingga menampakan bentuk kaki dan punggung seorang wanita dan ada yang sampai nampak seluar dalam. Trend ini amat membimbangkan sehingga yang berhijab pun terjebak dalam fesyen berlegging ini. Atas cantik bertutup tetapi bila tengok bawah berlegging ketat sehingga menampakkan punggung dan kaki yang mengoda lelaki. Alahai wanita semua sedarkah anda bahawa anda telah menaikkan nafsu lelaki yang melihatnya. Ayuh benteras pemakaian legging dikhalayak ramai sekarang. tak kisah la yang mana jean ketat ke legging ke janji jangan pakai ya wanita-wanita semua. Klu saya tgk ni macam nak menyondol je tu yang dah ada bini atau isteri kena yang tak der nk buat apa bahaya ni . Cantik pada anda tapi yang melihatnya dapat dosa. Seluar ketat lagi sendat pastu  pakai t-shirt labuh ketat tutup punggung, warna menarik perhatian  pastu pakai jaket paras perut apa bezanya. Inilah yang yang dikatakan pakai baju tetapi telanjang.

Contoh fesyen





Sultan Azlan Shah Sultan Perak Mangkat

Takziah diucapkan buat keluarga diraja Perak khasnya dan juga seluruh rakyat Perak amnya atas kemangkatan Sultan Perak Sultan Azlan Shah semalam. Al- fatihah.

Sultan Azlan Shah dalam kenangan.

Ahad, 25 Mei 2014

Piala Thomas 2014 milik Malaysia ooppp salah Jepun punya La

Akhirnya setelah penantian selama hampir 22 tahun kita kempunan untuk menjulang Piala Thomas n friend akhirnya pada hari ini kita tidak berjaya merangkul piala Thomas tapi sebaliknya Jepun yang menjuarai edisi kali ini. Kepada semua pemain yang bermain untuk negara walaupun semua pemain dibarisi oleh kaum Cina dan ketua jurulatihnya Rashid Sidek aku tetap bangga. Dah tidak ada nasib skuad kali ini masih ada kekurangan cuba lagi tahun depan ya. Kesian kat Lee Chong Wei walaupun status pemain nombor satu dunia tetapi tak pernah menjuarai sebarang kejuaraan utama seperti sukan olimpik, Piala Thomas. Cuba lagi tahun depan kira last game la Lee Chong Wei pleaseeeeeeeeeeee. Tahniah buat skuad Jepun kali ini yang mempunyai aura kejuaraan setelah menumbangkan gergasi China diseparuh akhir. Malaysia tewas 2-3. Luaskan Kuasamu

Maafkan saya Malaysia: Daren

COKLAT CADBURY ADA DNA BABI

Apa dah jadi apa dah jadi sampai bila nak menipu kami wahai CADBURY sekarang sudah terbukti kau letak babi dalam cokelat ini wahai CADBURY. Kalau 2 ini ada babi bermakna kesemua cokelat dan produk kau jual ada BABI lah. Aduh dah berapa banyak aku telan ni cokelat ada babi ini. Astagfirullah ampunkan dosa ku Ya Allah, hambamu tidak sedar... CADBURY kau kaburi mata kami dengan logo halal Jakim untuk kaut keuntungan tetapi rupanya tidak halal. Dua jenis cokelat yang di ambil sampelnya adalah Cadbury Dairy Milk Cokelat dengan kacang hazel dan Cadbury Dairy Milk Cokelat dengan buah badam disahkan mengandungi DNA BABI. So apa lagi boikot la semua cokelat keluaran Cadbury ini yang sah-sah tidak sensitif dengan orang Islam yang tak boleh makan babi. Kalau dua sampel ini ada babi bermakna semua produknya ada dicampur dengan babi. Korang tak mati la kalau x makan Cadbury ini so jauhkan kita dari makan cokelat BABI CADBURY ini keseluruhannya. Tulis la kat Logo Cadbury tu COKELAT BABI.




FAM siapa bakal menjadi orang nombor 1 ?

Siapa bakal memegang kerusi panas FAM yang akan berlangsung hari ini 25 mei 2014. Adakah orang lama Sultan Ahmad Shah atau anakandanya Tengku Abdullah atau TMJ . Jika inginkan perubahan lakukan tindakan sekarang sebelum terlambat.

Update

Tengku Mahkota Pahang Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah adalah presiden FAM yang baru mengalahkan TMJ dengan 27 berbalas 12.

Senarai pemenang Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2013 (ABPBH 2013)


Senarai Pemenang Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2013 (ABPBH 2013)

Bintang Paling Popular 2013 – Aaron Aziz
Artis Baru Lelaki Popular – Achey

Artis Baru Wanita Popular -  Zara Zya

Pelakon TV Lelaki Popular – Shah Iskandar

Pelakon TV Wanita Popular - Siti Saleha
Pelakon Filem Lelaki Popular – Aaron Aziz

Pelakon Filem Wanita Popular – Siti Saleha

Artis Komedi Lelaki Popular - Jep
Artis Komedi Wanita Popular – Jihan Musa

Penyanyi Lelaki Popular - Hafiz Suip
Penyanyi Wanita Popular – Stacy

Artis Duo / Berkumpulan Popular – Stacy & Akim

Pengacara TV Lelaki Popular -  Dato’ Ac Mizal

Pengacara TV Wanita Popular – Neelofa

Penyampai Radio Lelaki Popular - Johan
Penyampai Radio Wanita Popular -  Fara Fauzana

KATEGORI ONLINE
Artis Lelaki Stailo – Awal Ashaari

Artis Wanita Stailo – Yana Samsudin
Gandingan Serasi Di Layar - Azlee Khairi & Zara Zya
Watak Jahat Dalam Drama / Filem Popular – Sofi Jikan

Artis Berpengaruh Di Laman Sosial – Datuk Siti Nurhaliza
Chef Selebriti Paling Popular – Chef Wan

Aksi YouTube Paling Popular – Mat Luthfi

ANUGERAH KHAS
Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat – Datuk Rahim Razali

JDT Meluaskan Kuasa Menang ke atas Selangor

Tahniah buat JDT kerana memunggut 3 mata penuh di Shah Alam setelah menumbangkan pendahulu liga Selangor 1-0 hasil jaringan Lucho Figueroa pada minit ke-71 hasil umpanan cantik Diaz. Game malam tadi sungguh menarik dan tertarik dengan hampir 80 ribu penyokong kedua-dua pasukan memberi sokongan. Tahniah buat semua pemain. Luaskan Kuasamu

Penjaring gol tunggal perlawanan Luco
* Kredit gambar
JOHOR Southern Tigers

LinkWithin