RUANG PENGIKLANAN



Ahad, 20 Februari 2011

Pesta Layang-layang Pasir Gudang 2011


Sebenarnya aku dah lewat bawa anak-anak saya pergi ke Pasir Gudang  untung tengok layang-layang ni. Pagi kena kerja dan balik ptg so nak tak nak kena pergi petang juga la bawa diorang berjalan. Sampai-sampai jalan sesak la sebab masih ramai yang berpusu-pusu datang. Nasib baik ada la lagi layang-layang yang masih ada terbang kat atas tu dapat la anak-anak saya tengok.

Antara gambar yang sempat aku snap masa event ni
 Layang-layang paling besar yang aku snap hehehe

 Perlawanan menaikan layang-layang paling cepat dan turun paling laju

 Yang nie perlawanan belon paling comel

 Antara layang-layang yang mengambil bahagian untuk acara yang terakhir

 Gulung jangan tak gulung Mat Salleh penat dah ni

 Mana la layang-layang ni tak naik-naik lagi, aku nk snap ni penat dah tunggu lama nie

 mana la pergi layang-layang nie dah lari kemana nie camner aku nak buat report ni

 gerai-gerai yang menjual layang-layang mendapat sambutan hangat

 Muzium layang-layang pasir gudang

 Siapa la yang nk beli layang-layang nie

 Emas pun ada jual

 Adik ni bukan main seronok tiup buih sabun

 Aik naruto pun ada ke RM2 untuk bergambar

 Adik nak mana satu mama belikan

 Pilih-pilih mana satu harga boleh kurang

Yang ni cantik ...yang nie pun cantik juga..mana la nk pilih



Ditulis oleh Royzam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin