Apa dah jadi dengan JOZAN pada MAHARAJA LAWAK

Aku tak paham betullah macam kata Leman Raja Lawak 5 tentang group JOZAN. Apasal lawak x jadik nie, tak macam selalu korang buat masa mengacarakan Raja Lawak. Cian korang kena....hehehe x per la baru minggu pertama ada minggu akan datang buat yang terbaik. Malam semalam aku tengok lawak2 masih ditahap macam Raja Lawak bukan Maharaja Lawak, apa dah jadi nie aku tak paham betullah aku pinjam lagi ayat Leman, i'm sorry kata amir hehehe. Aku rasa tak payah cerita pasal korang dah jadik artis dan dilawakkan, ceritakan balik pasal pengalaman korang pasal jadi artis ker, buatlah cerita luar kotak. Aku tengok ada beberapa perserta yang buat mcm tu utk dijadikan modal lawak mereka seperti JOZAN, Jihan, Amir, Alex, dan WAI. Tahniah buat Balas, R2, Nabil, Man, Sepah yang buat aku ketawa la lawak korang tapi aku tengok Nabil still yang terbaiklah. So all d best, minggu depan harap ada perubahan.Dalam pada itu juri komen bio ikhlas dan jangan cover2 belasah je diorang tu.

Ditulis oleh Royzam

Catatan popular daripada blog ini

Semut Gergasi

New Nikon DSLR D5100