RUANG PENGIKLANAN



Rabu, 11 Mei 2011

Nurul Ain Nordin pula bergambar seksi untuk film barunya

Bila artis baru nak cepat naik dengan kontroversi

Aku heran la pasal pelakon-pelakon baru terutama yang perempuan atau gadis-gadis yang baru suka sangat buat kontroversi dengan mendedahkan aurat mereka untuk naik. Tapi korang kan ada akal boleh membantah perlakuan sebegini dibuat kepada anda. Kenapa mesti buka dan dedah untuk menaiikan nama korang nie. Kita yang jadi penonton ni suka la tengok tapi x pasal-pasal dapat dosa kering jer. Aku mintak maaf bukan nk  sebar  gambar ini cuma nak bagi tau kat gadis-gadis artis baru jangan la suka sangat buka-bukaan utk cepat naik glamor. Aku ni bukan nya alim sangat tapi sedih la tengok korang  jadi macam nie. Free2 jer dapat tengok baik punya. Tukang amik gambar pun sedap jer suruh pose camnie. Bila la nurul nak saya amikkan gambar pulak yer. Hehehe gurau jer...gambar korang carik sendiri la ek taip je kat google Nurul Ain Nordin  ada gambar dia yang tak tau nak lipat kain berkemban.





Ditulis oleh Royzam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin