RUANG PENGIKLANAN



Isnin, 17 Oktober 2011

Perghhhhhhhhh ngeri dan menyayat hati ku melihat budak kena langgar 2 kali di china

Tadi aku tengok berita TV3 pasal budak umur 2 tahun kena langgar 2 buah van di China dengan tidak diendahkan selama beberapa minit orang yang lalu lalang. Kebetulan seorang tukang sapu yang mengangkat budak tu ketepi jalan kalau tak kena langgar lagi budak tu tanpa dihiraukan orang ramai. Aku tak sanggup tengok video tu...memang tak der perasaan langsung sebagai manusia. Perghhhhhh memang dahsyat sungguh...adakah orang yang melihat dan orang yang melanggar tu macam langgar katak atau ayam ke...aku tak tau la apa perasaan diorang tu... aku tak sanggup lihat lagi ....terngiang2 dimata aku kejadian itu. Apa korang akan buat jika nampak macam ni berlaku kat Malaysia?


Cuba tengok video di youtube ni ngeri dan menyayat hati betul aku tengok...moga budak nie cepat sembuh dan pulih semula.



aku tulis nie percaya tak?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin