RUANG PENGIKLANAN



Rabu, 30 November 2011

Ulat dah naik daun

Macam pernah aku dengar perkataan ini tapi dimana ya "Ulat dah naik daun" .Biasa kita dengar orang akan mengata kepada lelaki atau perempuan yang gatai tapi aku bukan nk cerita pasal itu tapi  betul-betul punya ulat dah naik daun. Habis pokok kat rumah mertua aku yang ditanam dimakan ulat. Lihat sahaja ulat-ulat ini makan punya la lahap sampai batang pun dimakannya.






  Betul tak apa saya cakap tadikan tengok habis dikerjakan pokok dalam pasu ni ulat-ulat ni makan.

aku tulis nie percaya tak?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin