RUANG PENGIKLANAN



Jumaat, 17 Februari 2012

Lori Pasir Yang Kurang Ajor

Pada hari khamis petang sewaktu ku pulang kerja di persimpangan trafik light , ku lihat lampu sudah hijau dan tetiba ku lihat cermin sebelah kanan ku ada macam satu bende besar sedang laju giler kearah sisi kereta aku. Syukur aku terlewat sket menekan pedal minyak aku jika tidak .......tapi aku memang tak puas hati dengan driver lori pasir ini yang kurang ajor sangat, mentang-mentang ko besor tak ingat orang dah keta yang kecik-kecik ni. Lori pasir ni banyak waktu pagi dan petang membawa pasir ke destinasi yang diragui samada dijual dengan sah atau tidak atau dijual ke negara jiran kita. Kat sini aku sempat amik gambar lori tu tapi tak terang la tapi inilah lori yang kurang ajor tu.Beberapa kereta yang disebelah dan belakang terpaksa membrek mengejut disebabkan tindakan lori yang kurang ajor ni yang tiba-tiba masuk dari sebelah kanan ke kiri. No plat tak sempat tgk la pulak sebab laju giler lori ni, ingat boleh buat aduan kat lpkp. Setelah ku amati betul-betul gambar yang aku amik nie dengan jelas JNB8728. Sebenarnya dah banyak kali lori-lori pasir ni membawa dengan bahaya yang ni jer sempat aku amik gambar.




semua ini adalah rekaan semata-mata

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin