RUANG PENGIKLANAN



Khamis, 14 Jun 2012

Cerita artis baru bergaduh

Wah hanngatnya ceerita sekaarang ni pasal artis baru setahun jgung dalam industri hiburan kita saling tuduh menuduh berperang sampai masuk mahkamah. Aku bukan nk kata apa la buat apa la nk gaduh-gaduh cik adik ooiiii dunia hiburan kitaa ni kecik jer, pusing-pusing jumpa balik , bermaafan la ya. Yang terlibat dalam perang ni berjumpa la dengn baik berbincang. Perkara nih boleh diselamatkan jika semua yang terlibat saling bermaafan:-) perkara yng sudah dilupakanlah. Orait moga ada perdamaian yer korang ni ada rupa tapi satu pesan abg jangan dok tayanng sangat aset korang tuh yer, pedih mata abg melihatnya. Pakaaian kena jaga yer jgn dok sendat-sendat sgt samapai nampak bentuk-bentuk yang asyik.... bila ditengok sekali tengok rezeki kali kedua dah dosa tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin