RUANG PENGIKLANAN



Jumaat, 13 Julai 2012

Awek Berbaju Seksi

Murah! Murah! Siapa mau beli potongan akan diberi kepada sesiapa yang menempah awal sebelum raya siap.

Siapa punya kerja nie pereka fesyen raya apa kejadahnya nie jarang trang tang tang sampai nampak bra yang berapa posen tu. Fesyen apa ni fesyen yang layak dipamerkan di dalam kaca untuk jadi pilihan ke apa nie. Kalau artis pakai camnie ok la jugak best dapat tgk percuma tapi kalau orang biasa pakai masa raya nanti apa orang akan cakap. Dah dekat posa nie tapi kok lepas raya pakai camnie pulak...jarangnya weiiiiiiiiiiiii x der jarang lagi ke baik bikini jer.Adus pedih mata aku ni weiiiiiiii.

Jom skodeng sikit gambar tu bukan nk promote cuma amik ikhtibar





Apa la nak jadi sekarang nie main sarong jer asal boleh jer korang nie. Maaf atas ketelanjuran saya bercakap.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin