RUANG PENGIKLANAN



Rabu, 27 Februari 2013

Telefon berjenama atau yang Clone

Hehe satu soalan yang selalu bermain diminda ku samaada nak beli telefon yang branded or nak beli telefon yang clone jer. Kalau yang branded mahal la pulak mana mampu nak beli n kalau yang clone murah tapi kualitinya diragui pulak. Ermm mana satu nak beli nie dah la telefon aku dah start buat hal je sekarang nie, kang aku beli nokiah ronggeng jer asal boleh telefon nk sms udah ler. Sekarang ni sungguh pantas teknologi berkembang dan macam-macam telefon pintar keluar dari pengeluar mobil branded kat dunia nie. So pada aku la beli ikut kemampuan la kalau rasa mampu beli yang clone sama kualiti dengan branded apa salahnya.
So fikir dulu sebelum duit anda melayang membeli gajet-gajet baru ni.
MTK6575 Android 4.03 Smart Phone / Tablet
GPS TV Mobile Phone
Clone Galaxy Note 2 iaitu Star N8000 yang berharga hanya RM499

    note8 big image
    The Original New Samsung Galaxy Note 8.0
MTK6589 Quad Core 1.2 Ghz GPU: PowerVR SGX 544 MP 1 GB RAM Android 4.1 Jellybean (rooted) 5.0 inch IPS OGS HD @ 1280 x 720 pixels 8.0 megapixel @ 3264 x 2448 pixels 3.2 megapixel front facing camera (skype) Battery: 2600mAh
Clone Phone HDC DROID DNA




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin