RUANG PENGIKLANAN



Jumaat, 14 Jun 2013

Betul ke Wan Zack Haikal Kembali Semula Ke Liga Malaysia

Wan Zack Haikal
Apa sudah jadi kepada pemain-pemain bola sepak Malaysia  apabila seorang demi seorang yang baru beberapa bulan berkelana dinegara orang pulang untuk bermain dinegara sendiri.Sebelum ini Nadzmi Faiz. dan Fakri Sahrani terbaru penyerang berbakat Wan Zack Haikal yang baru beberapa bulan bermain bersama kelab Ryukyu FC di Jepun dikatakan memutuskan untuk kembali ke dalam liga Malaysia. Kita tunggu dan lihat sahaja nanti jer jangan percaya selagi belum mendapat berita sahih ini. Aku naik menyampah pulak dengan pemain-pemain bola sepak  Malaysia yang rata-ratanya mahu bermain lebih tinggi dan mahu bermain di negara orang tapi itu semua hangat-hangat taik ayam jer nampaknya. Tiada semangat langsung untuk mengatasi masalah yang kecil seperti makanan, cuaca,  dan sebagainya. Dah la lepas ni tak payah nak berangan untuk bermain kat negara orang ya semua pemain bola sepak Malaysia. Aduhai macamana la permainan Malaysia nak maju macam nie jangan nak berangan la nak menjulang Piala Dunia.


*UPDATE

terkini mendapat sumber-sumber yang boleh dipercayai yang Wan Zack Haikal tidak akan menamatkan kontakrnya bersama  Ryukyu FCtetapi terus untuk bermain di Jepun. Baguslah macam tu Wan ini yang nak dengar. All the best.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin