RUANG PENGIKLANAN



Khamis, 6 Februari 2014

LG G3 Awesome

Perghhhh mantop plak aku tgk LG G3 baru ni. Apa pendapat korang pasal hpone LG ni, kalau ikutkan tenologi skrin memang LG terbaik n banyak syarikat telefon lain yang menggunakan skrin dari LG ni. Telepone LG pun boleh tahan juga dengan ciri-ciri yang amat menarik dengan skrin 5'5 inci besar sedap la kat tangan serta butang kat belakang casenya memudahkan untuk ambil gambar selfie dan banyak lagi la.
Kita tunggu jer tak lama lagi keluar tu. tapi jangan sudah aku bagi gambar dia  kat sini untuk anda.


LG G3 processor tipped to be Octa-Core


LG G2 Korean media pegs LG G Pro 2 release for February, G3 for May




lg-g3-malaysia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin