RUANG PENGIKLANAN



Khamis, 8 Mei 2014

Skuad JDT berisiko tinggi????

Apa ayat ni..nampak sangatlah yang penyokong JDT ini terlalu teruk sangat sampaikan x bagi ke stadium tempat lawan. Nak tanya sikit kat FAM lah yer ada ke JDT ni baling batu sampai luka berdarah, ada baling bas, ada baling penyokong, ada cat bas, conteng bas cuma yang ada provokasi jer segelintir penyokong tak sampai pun mencederakan orang. Peliklah kita nk tengok bola dengan fun tapi bila jadi gini tak syoklah. Dahlah susah nak tgk kat tv confirm kena bann jer g stadium pun tak bagi. aduhai FAM..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin