RUANG PENGIKLANAN



Isnin, 2 Mac 2015

Siaran langsung bola sepak Piala FA JDT vs Pahang 2 Mac 2015

Puh memang tengah hangat betul ni pasal bola tiada LiVE kat tv kat Malaysia ni. Ini tahun adalah paling malang buat peminat Malaysia kerana tidak dapat tengok bola dekat rumah, kat mamak pun tak der hanya boleh pergi ke stadium sahaja klu nk tgk LIVE hahahhaa. Liga makin hangat tapi tiada live kat tv umpama hangat taik ayam je la sebab dpt tahu kat berita jer samada kat radio atau tv hahaha lawakkan kat Malaysia ni. Rasanya masalah ini hanya berlaku kat Malaysia sahaja rasanya. Peminat tempatan mula naik muak dengan tindakan FAM dan Mediaprima yang mendapat hak siaran bg menyiarkan siaran langsung bagi perlawanan bola sepak tempatan. Dulu masa Astro sukan bola sepak nampak meriah dan kembali hangat tapi kini krik krik krik diwaktu malam kerana tiada jeritan golll disetiap rumah ataupun kedai mamak. TV1 pun x ambil juga siaran langsung apa dah jadi ya.
Menteri Belia dan Sukan tak dapat buat apa2 ker tentang hal ini. Minta tolong kepada yang berkenaan dapat menyelesaikan masalah ini dengan segera agar dapat mengubati hati peminat tempatan yang mahukan perubahan dalam sukan tanahair ini.

 MAAF BUAT SEMUA TIADA SIARAN LANGSUNG DI TV ATAU STREAMING ATAU RADIO SEKALIPUN KERANA KITA BERADA DIGUA TIADA SIARAN DAPAT HAHAHA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin