RUANG PENGIKLANAN



Ahad, 7 Jun 2015

KEPUTUSAN Malaysia vs Hong Kong 6.6.2015

Perlawanan kelas A antara Malaysia dengan Hong Kong berkesudahan dengan seri sahaja. Hai lawan Hong Kong je pun x leh nak makan macamana ni lepas ni lawan Timur Lester pulak apa la nasib pulak ya. Untuk kelayakan piala dunia akan menentang Palestine pulak tu entahlah nk kata apa tengok ajalah klu ada siaran kat TV. Sekarang ni nk tengok bola Malaysia lawan memang sangat susah langsung x der kat tv sebab FAM takut kena kutuk kot. Jurulatih Dollah Salleh perlu buat sesuatu dan pemain perlu bekerja lebih keras demi menaikkan rangking yang dah jatuh merundum berbanding dengan negara Asia Tenggara yang lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin