RUANG PENGIKLANAN



Khamis, 3 Disember 2015

VAPE diharamkan di Johor

Adakah anda sudah bersedia akan pengharaman ini . Nasib baik saya bukan pengisap rokok atau VAPE x derlah merasa apa-apa atas pengharaman ini. Lagipun benda baik mesti disokongkan. Rokok dan Vape ni kan membazir jer x der faedah pun hisap habiskan duit aja adalah. Cuba fikir guna akal yang waras dan logik ya sebelum anda nak marah2 atau nk hentam kenapalah nak haramkan vape ni kan sebelum ni pun rokok pun haram gak tp tetap hisap jugakan..so what d fish all about nk marah2 vape diharamkan....dah nama haram jgn di ambil. Macam babi sah2 haram tp ada yg jahat masih masukkan dalam makanan mcm tu dgn vape n rokok dimasukkan dadah...so tinggalkan benda yg laghoooo ni lebih baik.

http://babab.net/img/gadis-melayu-bertudung-bangga-selfie-hisap-vape.jpg
Nampak elok ke kalau bervape ni

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin