RUANG PENGIKLANAN



Jumaat, 24 Jun 2011

Result Malaysia vs Lubnan


 PEMAIN Malaysia meraikan kemenangan menewaskan Lubnan 2-1 bersama  penyokong  di Stadium Nasional Bukit Jalil, malam tadi. 

Memang terbaiklah korang ni gerek seh.

Malam tadi aku tengok bola Malaysia lawan Lubnan memang mendebarkan betul kerana kita main 10 orang jer pada separuh masa ke2 kerana sorang pemain Malaysia kena buang padang. Aku rasa pengadil tak patut bagi kad kuning ke2 kepada pemain Malaysia tu bagi la advantage sikit, bukan sengaja pun. Nasib baik kita dapat 2 gol pada masa pertama dengan gol-gol yang menarik. Separuh masa ke2 kita hanya bertahan sahaja, semua pemain jadi pertahanan dah tak mahu menyerang langsung. Akhirnya 1 gol diperolehi Lubnan. Tapi Malaysia bermain baik separuh masa pertama dengan hantaran2 yang menarik. Lepas ni main lagi baik dan dapat masuk ke olimpik nanti. Malaysia Boleh.

Ditulis oleh Royzam

1 ulasan:

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin