RUANG PENGIKLANAN



Khamis, 1 November 2012

Cerita Awek Cun Bogel



Salam buat semua pembaca,
Cerita ini bermula dengan tiba-tiba pintu bilik aku dibuka sedikit demi sedikit dan tiba-tiba satu susuk tubuh comel terpaku didepan mataku. Sungguh cantik awek cun dengan pakaian yang puh....memang menduga imanku, susuk tubuhnya hanya mengenakan pakaian tidur yang jarang dan nipis sehingga menampakkan bentuk yang sangat mengasyikkan. Dia menari-nari di depanku dengan lagak seorang penari yang profesional......jeng..jeng....tiba-tiba aku tersedar yang aku bermimpi rupanya. Alamak basah sudah macamana ni kenapa boleh basah ni, air apa ni? Rupanya aku sudah dewasa atau akil baligh. Yahooooooooo..



Awak tangah buat apa tu malam-malam ni belum tidur lagi ker. Kenapa tengah carik cerita best ker malam ini sebelum tidur. Aku disini bukan ada cerita seks pun cuma ingin menguji berapa ramai yang akan klik cerita panas aku ni. Aku bukan nk menyusahkan atau potong stim korang tengah malam ni cuma kenapa kalau bende ni berebut-rebut orang nak tahu atau tengok. Alah sama jer ceritanya semua orang tahukan camana. Kalau orang dah kawin tahulah ini bagi yang belum kawin la nie yang membuak-buak nak tahu. Aku sarankan korang kawin la cepat dari dok syok sorang-sorang. Berdosa tau tengok cerita xxx  ni tengok aurat orang dan cerita xxx pun dosa sebab membangkitkan nafsu sahwat korang. So jauhkan diri anda dari bende yang melalaikan ini tiada faedahnya pun dan efeknya teruk nanti jika anda mengamalkannya. Ingatlah jangan anda terjerumus ke alam yang syok sementara sahaja.

Maaf sekali lagi aku bukan nak berceramah kat sini cuma sekadar mengingatkan diri agar menjadi lebih baik dari hari sebelumnya. Amalkan cara hidup sihat dan jangan duduk sorang-sorang dalam bilik tu kerana ada orang yang memerhatikan anda macam kamera AES tu.Waspada anda sedang diperhatikan tau tak! Kamera CCTV sentiasa mengikuti anda.



Tapi kalau anda nak tahu cara buat duit klik sini pulak 

2 ulasan:

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin