RUANG PENGIKLANAN



Selasa, 20 November 2012

Keputusan Perlawanan Malaysia vs Bangladesh

KAWAL...Safee (tengah) dikawal ketat pemain Bangladesh.
Kesian tengok Safee Sali kerana tiada hantaran buat penyerang yang kurang berbisa kali ini.


Parah! Belumpun sepak mula kejohanan AFF bermula bayang-bayang jelas sudah terpampang didepan mata betapa longlainya permainan Malaysia kali ini. Keputusan penuh perlawanan Malaysia 1 Bangladesh 1. Datuk Rajagopal buat ekperimen pemain lagi mana satu pemain yang bakal diturunkan nanti. Jika macam ni tektikalnya Rajagopal buat maknanya kita akan gigit jari la jawabnya tahun ini. FAM perlu dengar suara peminat bola tempatan bahawa DR sudah tidak relevan lagi jadi ketua jurulatih gantikan dgn DOKS jer. Dengan Bangladesh tak boleh menang apa kes, kenapa masih tiada persefahaman antara pemain. Pesanan dari Tengku Mahkota Pahang tidak diambil endah. Kita perlukan kemenangan sebagai tonik dan tiada cemuhan dilemparkan ketika kejohanan dah hampir sgt. Permaian hampir sama ketika bertemu Hong Kong. Apa sudah jadi DR , klu mcm ni Singapura tersenyum lebar, Indonesia ketawa dan Laos bergembira kerana kita tidak lagi mengaum. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin