RUANG PENGIKLANAN



Jumaat, 2 Ogos 2013

FAM SAYANG SANGAT PADA RAJAGOPAL I LOVE U LAHHHHHHHH

LOVE U LAH RAJAGOPAL


Tiada masalah untuk FAM pecat sahaja Rajagopal tu tapi disebabkan sayang yang teramat sayang sehinggakan melupakan semua apa yang terjadi pada skuad harimau malaya sekarang ini. Tak kisah la carik la penganti sementara pun ok apa asalkan bukan di Rajagopal tu. Nak tengok lagi ke harimau malaya dimalukan lagi ker. Aku tak paham memang tak paham, ilmu apa yang diguna oleh Rajagopal ini sampaikan FAM pun tak berani nak pecat jurulatih ini. Aku sarankan FAM terus ikat si Rajagopal ini menjadi jurulatih harimau malaya seumur hidup jer senang. Semua tak penting janji sayang Rajagopal masih didepan mata. Kata Rajagopal dengan nada yang angkuh " Jangan ganggu kerja saya".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin