RUANG PENGIKLANAN



Ahad, 26 Januari 2014

JDT kalah kepada T-Team

Walaupun bintang-bintang yang bergemerlapan belum tentu dapat menyinari mata semua peminat. Bintang JDT mula tenggelam  seperti tenggelamnya skuad kebangsaan Harimau Malaya macam tulah JDT yang dibarisi skuad Harimau Malaya mudah ditunjukkan jalan cara bermain bola sebenar. Bermain macam dah menang sepanjang masa tiada semangat nak jaringkan gol, dah kena baru sibuk nak cari gol, dah tu dah dapat  ada peluang tendang macam main dalam lumpur. Tektikal yang digunakan oleh Jeminez tidak kena dengan bolasepak Malaysia. Tendangan percuma bersepah JDT dapat tapi apa yang dibuat hanya set piezzzzzzzz yoooooooo hantaran bola kemana entah, Pablo Aimar oooo Pablo Aimar konon, bagi je kat Copot buat tendangan lagi bagus la. JDT 0 - T-Team 1 itulah hakikat yang perlu ditelan oleh setiap pemain JDT bila bermain macam dah menang. Kalau macam inilah corak permainan JDT aku percaya nak pegang satu piala pun susah nih. Masih awal lagi konon itu ayat skema sangat biasa dah dengar, tapi kalau macam ni coraknya sampai ke hujung liga duduk kat dasar la ya JDT.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin