RUANG PENGIKLANAN



Ahad, 25 Mei 2014

COKLAT CADBURY ADA DNA BABI

Apa dah jadi apa dah jadi sampai bila nak menipu kami wahai CADBURY sekarang sudah terbukti kau letak babi dalam cokelat ini wahai CADBURY. Kalau 2 ini ada babi bermakna kesemua cokelat dan produk kau jual ada BABI lah. Aduh dah berapa banyak aku telan ni cokelat ada babi ini. Astagfirullah ampunkan dosa ku Ya Allah, hambamu tidak sedar... CADBURY kau kaburi mata kami dengan logo halal Jakim untuk kaut keuntungan tetapi rupanya tidak halal. Dua jenis cokelat yang di ambil sampelnya adalah Cadbury Dairy Milk Cokelat dengan kacang hazel dan Cadbury Dairy Milk Cokelat dengan buah badam disahkan mengandungi DNA BABI. So apa lagi boikot la semua cokelat keluaran Cadbury ini yang sah-sah tidak sensitif dengan orang Islam yang tak boleh makan babi. Kalau dua sampel ini ada babi bermakna semua produknya ada dicampur dengan babi. Korang tak mati la kalau x makan Cadbury ini so jauhkan kita dari makan cokelat BABI CADBURY ini keseluruhannya. Tulis la kat Logo Cadbury tu COKELAT BABI.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin