RUANG PENGIKLANAN



Khamis, 29 Mei 2014

Fesyen legging jadi kegilaan remaja

Kalau legging pada asal tujuan diwujudkan adalah dipakai didalam tetapi kini dah berubah apabila ia dipakai diluar sehingga menampakan bentuk kaki dan punggung seorang wanita dan ada yang sampai nampak seluar dalam. Trend ini amat membimbangkan sehingga yang berhijab pun terjebak dalam fesyen berlegging ini. Atas cantik bertutup tetapi bila tengok bawah berlegging ketat sehingga menampakkan punggung dan kaki yang mengoda lelaki. Alahai wanita semua sedarkah anda bahawa anda telah menaikkan nafsu lelaki yang melihatnya. Ayuh benteras pemakaian legging dikhalayak ramai sekarang. tak kisah la yang mana jean ketat ke legging ke janji jangan pakai ya wanita-wanita semua. Klu saya tgk ni macam nak menyondol je tu yang dah ada bini atau isteri kena yang tak der nk buat apa bahaya ni . Cantik pada anda tapi yang melihatnya dapat dosa. Seluar ketat lagi sendat pastu  pakai t-shirt labuh ketat tutup punggung, warna menarik perhatian  pastu pakai jaket paras perut apa bezanya. Inilah yang yang dikatakan pakai baju tetapi telanjang.

Contoh fesyen





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin