RUANG PENGIKLANAN



Jumaat, 22 Julai 2011

Chelsea win with controversy goal with Malaysia XI

Gol paling aneh sekali bila bola belum masuk dah kata masuk ,macam nie kena cepat buat teknologi tu digunakan segera letak cip dalam bola jika bole lepasi gol ke tak. Nasib baik je tu Chelsea memang macam tu, diorang macam penat jer main dengan Malaysia. Keeper Malaysia Farizal Marlias memang terbaik la malam tu dia perform, ganti khairul fahmi or Sarbini Alawee pun ok gak bila main kat Malaysia nant lawan Singapura.


Ditulis oleh Royzam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin