RUANG PENGIKLANAN



Sabtu, 23 Julai 2011

Result terkini Malaysia vs Singapore 1- 4

Aku hampa Malaysia main macam budak sekolah menengah jer aku tengok, tolong la raja apa dah jadi baik kasi pemain olimpik je main macam nie. Pertahanan kita begitu rapuh sekali bak hilang taring jer...senang sangat kena masuk lubang lopong sana lopong sini orang masuk tgk aja macam kena gam kaki pemain. tiada yang nak masuk bila pemain singapore masuk dalam kotak penalti. Sarbinee pulak tgk aja gol2 masuk gol adussssssss teruk gilosssssssss Malaysia main. Nanti kat Malaysia main macam nie lagi la ek best dapat tgk jaringan banyak. Keputusan terkini Malaysia 1 Singapura 4. 

aku tulis nie percaya tak?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin