RUANG PENGIKLANAN



Sabtu, 10 November 2012

Pemain Gitar Jadi Penyamun

GOMBAK: Dua beradik pemain gitar kumpulan rock terkenal tahun 90-an bersama seorang lagi adik lelaki mereka dan seorang wanita, ditahan polis di sebuah flat di Taman Selayang, di sini, awal pagi semalam kerana disyaki terbabit dengan kegiatan jenayah.
Tiga beradik lelaki dan wanita berusia antara 35 dan 40 tahun itu ditahan kira-kira jam 4 pagi untuk siasatan lanjut berhubung pembabitan mereka dalam jenayah samun, curi kenderaan dan dadah.
Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak, Superintendan Rosly Hassan berkata, hasil pemeriksaan terhadap rumah yang dihuni empat individu terbabit, polis menemui tiga parang, satu cota besi, lima jam tangan pelbagai jenama, kamera, dua telefon bimbit dan 40 kad Touch n Go.

“Polis turut menemui kenderaan pelbagai guna (MPV) Proton Exora yang diletakkan di tempat letak kenderaan dan semakan mendapati kereta itu dilaporkan hilang di ibu kota tahun lalu,” katanya kepada Harian Metro, semalam.

Menurutnya, penahanan itu dilakukan selepas pihaknya melakukan pemantauan berterusan terhadap mereka yang pernah ditahan polis beberapa tahun lalu atas kesalahan dadah.

Sumber : Harian Metro 10.11.12

Komen ku
* Macam kenal jer 2 orang beradik ni pemain gitar pulak tu, terang lagi bersuluh dah nie. tapi kenapa mereka sanggup melakukan perkara ini sedangkan mereka kan terkenal dah tentu ada duit tapi ini buat kerja jenayah pulak. Kesian aku tengok artis kita ni, mayb dah terdesak sangat la tu sampai sanggup lakukan jenayah. Lagi satu yang aku heran artis main dadah memang tak lekang betul la. Sebab ni la diorang sanggup buat apa sahaja untuk dapatkan bekalan dadah. Moga mereka insaf la yer.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin