RUANG PENGIKLANAN



Rabu, 20 November 2013

Astro tak dibenarkan di pasang di kedai makan

"Motor kapcai tak di benarkan di highway"
"Kereta 12 tahun mesti dilupuskan"

"Astro tak dibenarkan di pasang di kedai makan"
Kedai makan yang nak pasang astro kena daftar lain..caj tambahan rm100 setiap bulan..slot sukan..HBO..animal planet..takde..kalau ada yang ingkar..denda rm300k

Benarkah apa yang aku dengar ni pasal hal-hal diatas kalau dah Astro tak boleh dipasang di kedai makan apa akan jadi orang yang x der astro kat rumah nak merempat mana nk tengok bola piala dunia tahun depan x kan kat rumah jiran pulak. Apa lah undang-undang yang dibuat ni macam x der otak betul la. Dah lah naik mendadak caj perkhidmatannya banyak pulak undang-undang baru itu ini tak boleh isk tak paham aku tak paham. Makin mengarut la pulak aku rasa siapa la yang boleh dok fikir bende macam ni dan meluluskannya ini semua menyusahkan rakyat yang telah dibebankan dengan macam-macam hal dengan GSTnya lagi. Adui...nasib baik negara masih aman.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin