Malaysia kalah lagi di tangan Qatar

Apalah nasib anak buah Rajagopal kali ini dimalukan di laman sendiri dengan gol mudah setelah berhempas pulas menyelamatkan dari banyak gol ditembusi ucapan terima kasih kepada Apek kerana cemerlang malam tadi tapi dengan kesilapan keluar untuk mengejar bola akhirnya dihukum dengan gol mudah sahaja. Nasib Rajagopal bakal ditentukan selepas disember ini kerana kontraknya akan tamat tapi aku rasa FAM tak akan buang si Rajagopal dan akan melantik semula untuk  5 tahun akan datang itu aku punya pendapat la . Cuma FAM sahaja yang tahu. Aku tengok ramai betul pemain JDT main malam tadi yang pasti aku dapat bayangkan bagaimana permainan JDT pada musim 2014 nanti.Kekalahan demi kekalahan terus menghambat skuad harimau malaya walau main dengan kelab sambilan sahaja. Aku sayang pada bola sepak Malaysia tapi itulah yang mampu sebab aku x boleh main bola pun tahu cakap jer. Lakukan perubahan FAM demi masa depan bola sepak Malaysia.

Catatan popular daripada blog ini

Semut Gergasi

New Nikon DSLR D5100