Langkau ke kandungan utama

Remaja disorok di Vila Nabila

 
Johor semak status banglo  
Vila Nabila lokasi yang dikatakan tempat remaja hilang.
 
Johor Bahru: Kerajaan Johor akan menyemak semula status banglo tinggal dikenali sebagai Vila Nabila di Jalan Skudai di sini, sebelum mengambil sebarang tindakan terhadap kediaman terbiar sejak kira-kira 40 tahun lalu itu.

Menteri Besar, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin, berkata pihaknya akan merujuk Majlis Bandaraya Johor Bahru (MBJB) mengenai banglo yang mendapat liputan meluas selepas seorang remaja dikatakan hilang ketika memasuki rumah berkenaan.
 “Saya akan tanya Datuk Bandar (Ismail Karim) dan melihat macam mana sebelum sebarang tindakan diambil. Kita ingin tahu sama ada cukai dibayar atau tidak,” katanya selepas merasmikan Persidangan Perancangan dan Penempatan bagi Organisasi Rantau Timur (EAROPH) 2013 di sini, semalam.

Beliau berkata demikian ketika mengulas seorang remaja didakwa hilang di banglo itu sebelum dia ditemui selamat bersama teman wanitanya di rumah rakan, keesokannya.

Sementara itu, tinjauan BH di banglo itu mendapati orang ramai masih berkumpul di depan kediaman berkenaan sejak kelmarin selepas berita kehilangan remaja itu tersebar di laman sosial.

Ada yang bergambar di situ, malah kehadiran orang ramai turut menyebabkan kesesakan lalu lintas akibat meletak kenderaan di bahu jalan berhampiran banglo berkenaan.


* Remaja Mohammad Izzat yang dikatakan hilang sebenarnya tidur di rumah kawannya kerana takut kepada ibunya. Dikatakan kawannya itu teman wanitanya. Menyusahkan orang jer sampai satu Malaysia kecoh weyyy. Baik kau mintak maaf secara terbuka buat kat youtube ker apa ker bagi tahu satu Malaysia okey.Kesian kat tok moh tok moh, ahli alim ulamak dan sebagainya tuk mencari mu wahai si Izzat.

Catatan popular daripada blog ini

Semut Gergasi

New Nikon DSLR D5100