Samsung Galaxy Grand 2

Variasi ketiga daripada keluarga Galaxy Grand, dimana hari ini selepas Galaxy Grand dan juga Galaxy Grand Quattro, pihak Samsung telah pun secara rasminya mengumumkan Galaxy Grand 2.
Galaxy Grand 2 membawakan skrin bersaiz 5.25-inci, cip empat-teras 1.2Ghz, memori 1.5GB RAM, kamera belakang 8-megapixel dan juga ruangan storan 8GB. Galaxy Grand 2 ini turut dilengkapi dengan bateri bersaiz 2600mAh dan dijana menggunakan Android 4.3 Jelly Bean.
Galaxy Grand 2
Secara amnya, boleh dikatakan Galaxy Grand 2 ditujukan kepada mereka yang inginkan telefon pintar pada saiz phablet tetapi pada harga yang lebih rendah jikalau dibandingkan dengan Galaxy Note 3. Galaxy Grand 2 turut hadir dengan sokongan dwi-SIM bersama-sama dengannya. Dari segi rekabentuk, Samsung turut membawakan rekabentuk kerangka belakang berasaskan plastik ala-ala kulit, seperti pada Note 3.
Memandangkan Galaxy Grand generasi pertama menerima sambutan yang agak baik di pasaran Malaysia sebelum ini, mungkin kita akan dapat melihat peranti ini turut digemari ramai pengguna tempatan – bergantung kepada tawaran harganya di Malaysia kelak.
Galaxy Grand 2 bakal hadir dalam warna putih, hitam dan juga merah jambu.

*** wah best ni kalau harga bawah 1k ramai orang beli ni , rekabentuk pun dah cantik dah ni dengan dualsimm lagi tu bolehlah pakai 2 nombor dalam 1 masa.

Catatan popular daripada blog ini

Semut Gergasi

New Nikon DSLR D5100