RUANG PENGIKLANAN



Khamis, 5 Julai 2012

Juara Cornetto Uda & Dara


Juara Uda

Juara Dara

Juara pertama edisi pertama Cornetto Uda & Dara 2012 adalah Munir & Nadia. Aku tak ikut pun program ini. Tapi sekali tengok macam tak best sebab macam gedik-gedik jer peserta  terutama yang perempuan. Masa final aku tengok peserta wanita terlalu seksi sampai masa kena buat persembahan lakonan dan tarian ada yang pakai legging jarang pastu leh duduk  terkangkang-kangkang.Tak perasan ke cuba tengok balik betul tak aku cakap kalau tak silap peserta tu Raha namanya. Lagi satu Sue pakai tudung tapi pakai skirt pendek dan berlegging yang macam tu memang tak sesuai dan seksi pulak tu. Aduyai aku ni bukannya bagus sangat cuma..... Sensitif la sket weii pasal pakaian yop.Orang tengok la der. Apapun tahniah buat pemenang dapat Rm20000 bagi dua dan percutian ke luar negara tu.

Jom skodeng sket video

2 ulasan:

  1. setuju..pernah tgk sekali.rancangan yg tak memotivasikan budak2.apa ntah motifnye..

    BalasPadam
  2. Entah ler kawan pun tak paham, tp tgk cam nak cari couple jer... pegang-pegang peluk-peluk apa kes, nk tunjuk cara camner nak ngurat pakaai cornetto hehehe

    BalasPadam

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin