RUANG PENGIKLANAN



Khamis, 5 Julai 2012

Jumpa telur pelik

Dalam bermain-main bersama anak-anakku tetiba aku terpandang satu objek aneh yang menarik perhatian aku lalu aku mengutipnya dan ku belek-belek apakah itu rupanya telur burung yang cantik warnanya yang berwarna biru cair tapi sayang dah pecah dah. Sorry gambar tak sharp sangat sebab ambil pakai hpone cokia jer x der fokus hehehe. Jom skodeng sikit gambar telur ini.

ha pelik tak?

pernah tengok telur  warna macam ni

dah bocor dah

kulit je tinggal

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekapur sirih seulas daun palas, sudah baca harap berbalas-balas.

LinkWithin